lördag 16 maj 2009

Kärrbo Boys!

Idag drog vi till Kärrbo för att se våra kompisar spela. Vi filmade och så här såg det ut!

Lyrics
Det hette djurförsökslandet
jag var där på rundtur
inte alls lika mysigt som i deras broschyr
inga givande informationer alla är normer
jag fick iallafall se några flippade djur med konstiga former
och så fort man ser nån gullig hund med nån trasig lem
så är det inte längre kul jag ville gå hem
men då träffade jag på en schampooschimpans
som skulle få en spruta stor som en jävla lans
han sa ta mig härifrån någon annanstans
och förresten mitt namn är Frans
men nog med trams
så jag stoppade ned apan i min lunchlåda
bredvid min matsäck med mackor och päronsoda
vi båda gick dit vi sist parkerade
och Frans hoppade ur jag började sedan fundera
han sa: "nu sticker jag innan saften blir ljummen"
så upptäcker jag att min plånbok är försvunnen
det var den sjukaste dagen i mitt liv
så vad är det med mig att välja tidsfördriv

1 kommentar:

  1. Snygg scen :)

    Bra låt, hälsar Alex å Flisan

    SvaraRadera